Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański. Instytut Pedagogiki
Journal
Niepełnosprawność
Year
2021
Volume
---
Issue
42
Identifiers
Cover
Volume contents
42
article:
Kompetencje komunikacyjne osób z ADHD – przegląd literatury
(
Wojnarska A.
), p. 11-25
article:
Matryce i odbitki – próba refleksyjnego odczytania charakterystyk osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Część I
(
Olszewski S.
,
Parys K.
), p. 26-39
article:
Uczenie i uczenie się dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
(
Pawelczak K.
), p. 40-52
article:
Projektowanie uniwersalne jako perspektywa metodyczna edukacji włączającej
(
Knopik T.
,
Papuda-Dolińska B.
,
Wiejak K.
,
Krasowicz-Kupis G.
), p. 53-69
article:
Uczniowie z chorobami przewlekłymi w szkole: w kręgu możliwości wspierania uczniów przez nauczyciela w zakresie stałego przyjmowania leków
(
Antoszewska B.
), p. 70-84
article:
Doświadczenia ojców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – przegląd badań
(
Szafrańska A.
), p. 85-95
article:
Emancypacyjne działania matek wykorzystujących media cyfrowe na rzecz „łatania” systemu adopcji dziecka z niepełnosprawnością w Polsce
(
Bartnikowska U.
), p. 96-111
article:
„Mój syn ma autyzm” – analiza narracji ojca
(
Szafrańska A.
), p. 112-128
article:
Depresja u matek i ojców osób z zespołem Downa z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w cyklu życia rodziny
(
Kaliszewska K.
), p. 129-145
article:
Głuchoniewidomi jako (nie)widoczna i (nie)słyszalna grupa osób z niepełnosprawnością – komunikat z badań
(
Kasprzak T.
), p. 146-167
article:
„Człowiek obok nas” – potencjał przekazu tekstów na blogu matki dziecka z zespołem Downa w osłabianiu praktyk dyskryminujących osoby z niepełnosprawnością
(
Głowacka M.
), p. 168-185
article:
Teatroterapia w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Projekt działań warsztatowych
(
Leszka J.
,
Stefańska A.
), p. 186-203
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.