Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
XII(4 (37))
Journal
Studia z Teorii Wychowania
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Year
2021
Identifiers
Volume contents
XII(4 (37))
article:
Relationship between religiousness and mental health
(
Kwiatkowski S. T.
,
Nowakowska-Siuta R.
), p. 9-25
article:
Studia pedagogiczne: specyfika – stan – problemy - perspektywy
(
Jankowska D.
), p. 27-49
article:
Pedagogika wobec graffiti
(
Śliwerski B.
), p. 51-63
article:
Empatia w kontekście redukowania agresji i przemocy w szkole
(
Remiszewska Z.
), p. 65-77
article:
Możliwości metody badań w działaniu
(
Zygmunt N.
), p. 79-100
article:
Personalistyczne uwarunkowania wychowawcze rodziny w kontekście rodzicielskich aspiracji zawodowych
(
Dróżdż P.
), p. 101-111
article:
Edukacja muzyczna w Rosji: XX wiek i perspektywa współczesna
(
Vorozhko A.
), p. 113-136
article:
O tworzeniu znaczeń w kontekście praktyki edukacyjnej
(
Kielar M.
), p. 137-148
article:
„JA, BAŁWAN” – z dzieckiem w świat spraw trudnych, egzystencjalnych i ostatecznych
(
Sanecka A.
), p. 149-165
article:
Prawo do petycji jako przykład partycypacji rodziców w kształtowaniu polityki oświatowej
(
Kosiorek M.
), p. 167-182
article:
Program nauczania historii liceów ogólnokształcących po reformie 1932 roku na łamach „Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych” (1933-1939)
(
Czarnecka I.
), p. 183-197
article:
Wokół sporów o teorię ewolucji
(
Pawlikowski M.
), p. 199-205
article:
Zarys pedagogiki pracy nad błędem. Iwona Kopaczyńska (2020), Pedagogiczna kategoria błędu. Teoretyczne konteksty – praktyczne inspiracje dla edukacji wczesnoszkolnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, ss. 229 (e-book)
(
Stępkowski D.
,
Sarbiewska A.
), p. 207-212
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.