Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
XIII(3 (40))
Journal
Studia z Teorii Wychowania
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Year
2022
Identifiers
Volume contents
XIII(3 (40))
article:
Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającej
(
Gajdzica Z.
), p. 13-27
article:
Paradygmat jako narzędzie analizy krytycznej
(
Krause A.
), p. 29-43
article:
Edukacja włączająca przez pryzmat doświadczeń nauczycieli w edukacji zdalnej uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z zaburzeń, zakłóceń rozwoju w integracyjnych i ogólnodostępnych formach kształcenia
(
Chrzanowska I.
), p. 45-63
article:
Outline of the concept of the educational capital transfer
(
Kwiatkowski S. M.
), p. 65-77
article:
Wychowanie jako współdziałanie – jak osoby z autyzmem odbierają możliwości tkwiące w pedagogice szkolnej
(
Błeszyński J.
), p. 79-89
article:
The importance of individual work with a child with AS in a small school setting
(
Zajdel K.
), p. 91-110
article:
Przydatność konstruktu coparenting w badaniach rodziców z dzieckiem niepełnosprawnym
(
Parchomiuk M.
), p. 111-125
article:
‘Just a few more minutes online - and I will release myself from tension’. The moderation mediating effect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between student burnout and cyber-aggression
(
Tomaszek K.
,
Muchacka-Cymerman A.
), p. 127-143
article:
Tacit Un-Knowledge Among Professionals Dealing with Sexual Abuse of Children and Adults with Intellectual Disabilities
(
Jurczyk M.
,
Słaby K.
), p. 145-159
article:
Nadzieja podstawowa a radzenie sobie u kobiet z niepełnosprawnością ruchową – moderacyjna rola rodzaju posiadanej niepełnosprawności
(
Gabryś A.
), p. 161-179
article:
Czynnik chroniący czy ryzyka?- religia w indywidualnych doświadczeniach byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnych
(
Jaros A.
), p. 181-196
article:
Syndrom wypalenia wśród studentów a obszary dopasowania akademickiego. Kontekst empiryczny
(
Chirkowska-Smolak T.
,
Garbacik Ż.
,
Piorunek M.
), p. 197-217
article:
Wielowymiarowa Skala Postaw Wobec Osób z Niepełnosprawnościami - sprawdzenie właściwości psychometrycznych polskiej wersji
(
Byra S.
,
Domagała-Zyśk E.
), p. 219-238
article:
Polska Wielowymiarowa Skala Postaw Wobec Osób Z Niepełnosprawnościami (Pl-Mas) – Adaptacja Multidimensional Attitudes Scale Toward Persons with Disabilities (Mas) L. Findler, N. Vilchinsky, S. Werner (2007)
(
Kulesza E. M.
), p. 239-250
article:
Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka. Polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children)
(
Trębacz-Ritter A.
), p. 251-267
article:
The Role of Hormones in Sexual Differentiation in Man
(
Pawlikowski M.
), p. 269-277
article:
Nowoczesne technologie asystujące wspomagające komunikację, edukację oraz funkcjonowanie społeczne osób z uszkodzonym narządem słuchu
(
Kupisiewicz M.
,
Zagrobelna P.
), p. 279-300
article:
Kompetencje rodzicielskie matek dzieci z uszkodzonym słuchem, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 301-318
article:
Arteterapeutyczna praca autonarracyjna wobec wyzwań współczesności
(
Hucko-Biernat O.
), p. 319-331
article:
Specjalistyczne Centra Wspierające Edukację Włączającą – model teoretyczny i perspektywa wdrożenia do praktyki oświatowej
(
Jachimczak B.
,
Podgórska-Jachnik D.
), p. 333-348
article:
Czy na pewno bankructwo inteligencji?
(
Lichański J. Z.
), p. 349-358
article:
Arteterapia czy edukacja plastyczna. Recenzja książki "Arteterapia. Przestrzeń i miejsce", Wiesław Karolak, Barbara Karolak.
(
Szałajski M.
), p. 359-363
article:
Pedagogika reform Heinego Rettera. Artykuł recenzyjny monografii: Retter H. (2007b). Reformpädagogik Und Protestantismus im Übergang zur Demokratie. Studien zur Pädagogik Peter Petersens, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt am Main
(
Śliwerski B.
), p. 365-372
article:
Treści z kultury w autoedukacji - na podstawie narracji autobiograficznych studentów
(
Rodek V.
,
Cabała A.
), p. 373-385
article:
Autorytet globalnego nastolatka. Analiza wyników ogólnopolskich badań
(
Solecki R.
,
Mróz A.
), p. 387-398
article:
Rola babci w Polsce w perspektywie podłużnej
(
Pustułka P.
), p. 399-416
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.