Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Bielsko-Bialski
Journal
Media i Społeczeństwo
Year
2022
Volume
---
Issue
16
Identifiers
Cover
Volume contents
16
article:
Wstęp
(
Bałdys P.
,
Piątek K.
), p. 9-18
article:
Informacja jako narzędzie kreowania wpływu społecznego
(
Wiśnicki J.
), p. 21-35
article:
Pandemia i infodemia. Refleksje nad jakością ekosystemu medialnego podczas pandemii COVID-19
(
Wróblewska-Jachna J.
), p. 36-51
article:
Rola radia w czasie pandemii. O weryfikacji informacji w audycjach Radia Kielce
(
Miller A.
), p. 52-66
article:
Pomiędzy komunikacją społeczną, mediami a dydaktyką
(
Piecuch A.
), p. 67-81
article:
Studenckie wyzwania wirtualnej współpracy w dobie pandemii COVID-19
(
Woźniak P.
), p. 96-115
article:
„Polska jest naszym wielkim zadaniem”– językowe środki perswazji w audycjach wyborczych kandydatów na prezydenta Polski w wyborach z 2020 roku
(
Gajewska E.
), p. 136-153
article:
Manipulacja kształtem opakowania a jego kognitywny obraz – wyniki badań
(
Wszołek M.
), p. 175-192
article:
Zróbmy sobie telewizję. Komercjalizacja polskiego YouTube’a
(
Wolska-Zogata I.
), p. 193-210
article:
TikTok – przegląd badań naukowych
(
Tereszkiewicz A.
), p. 211-231
article:
„Porzuciłam moje córki”. Macierzyństwo jako opresja w przekazie kultury popularnej
(
Czuba B.
), p. 232-245
article:
Modele i narzędzia komunikacji społeczności lokalnych w procesie zmian. Rola środków przekazu w organizacjach pozarządowych
(
Pajor P.
), p. 261-276
article:
O sociální práci využívané během aktivizace seniorů na základě polských zkušeností
(
Gierek P.
), p. 279-292
article:
Czuły świadek spełniającej się Apokalipsy. O tomie wierszy „Traktat barbarzyńcy” Michała Fałtynowicza
(
Bernacki M.
), p. 293-296
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.