Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie w Kulturze
Year
2019
Volume
20
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Tożsamość, rola i mit artysty jako uwarunkowania jego wizerunku
(
Sobocińska M.
), p. 143-155
article:
Wizerunek artystów ulicznych w mediach
(
Połeć M.
), p. 157-179
article:
Medialne coming outy artystów – strategie wizerunkowe
(
Majka-Rostek D.
), p. 181-197
article:
Monumentalne wizerunki. Pomniki jako obrazy przedsiębiorstw
(
Laberschek M.
), p. 199-220
article:
Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury
(
Wróblewski Ł.
), p. 221-239
article:
Wybrane aspekty kształtowania wizerunku samorządowych instytucji kultury w Gdańsku
(
Ryłko-Kurpiewska A.
,
Łosiewicz M.
), p. 241-256
article:
"Co to jest muzeum" – wyobrażenia dzieci w wieku pomiędzy piątym a siódmym rokiem życia na temat instytucji muzealnej
(
Skutnik J.
), p. 257-285
article:
"Teatr jest instytucją feudalną". Kryzysy wizerunkowe w polskich teatrach instytucjonalnych
(
Pałka M.
), p. 287-300
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.