Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
System messages
Session was invalidated!
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie w Kulturze
Year
2023
Volume
24
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Koncepcje strategiczne polskich filharmonii i orkiestr
(
Kaczmarek M.
), p. 211-240
article:
Razem o dziedzictwie. Budowa marki instytucji kultury w kontekście marki miasta. Studium przypadku Poznańskiego Centrum Dziedzictwa
(
Małolepszy B.
), p. 241-273
article:
Budowanie wizerunku instytucji kultury na przykładzie Teatru Żydowskiego w Warszawie
(
Pawlicka K.
), p. 275-291
article:
Wydarzenie modowe jako marka kulturotwórcza tworząca wartość dla klienta
(
Szymczyk J.
), p. 293-315
article:
Wyścig do marki uczelni przyjaznej dla klimatu. Studium Uniwersytetu Jagiellońskiego w rankingach szkół wyższych odpowiedzialnych środowiskowo
(
Pałasz M.
), p. 317-350
article:
Zarządzanie marką osobistą polskich booktuberów na wybranych przykładach
(
Konrad M.
), p. 351-368
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.