Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Adam Marszałek
Journal
Edukacja Międzykulturowa
Year
2018
Volume
9
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Edukacja wobec blokad systemu kulturowego
(
Kwieciński Z.
), p. 17-31
article:
Bezpieczeństwo kulturowe w rozwoju zrównoważonym
(
Korporowicz L.
), p. 32-59
article:
Intercultural communication skills development as a basic requirement in the multicultural world
(
Mamzer H.
), p. 60-75
article:
Edukacyjne wymiary wspierania rozwoju duchowości człowieka
(
Olbrycht K.
), p. 79-89
article:
Edukacja międzykulturowa jako ćwiczenie duchowe. Pedagogiczne wymiary kształtowania kultury duchowej i rozumienia wartości ponadkulturowych w kontekście zróżnicowania religijnego i pluralizmu światopoglądowego
(
Rembierz M.
), p. 90-130
article:
Surogaty tożsamości wobec genealogii i rozwoju podmiotu. Pomiędzy mimetyczną funkcją anamorfozy a figurą Innego
(
Węc K.
), p. 131-149
article:
Teaching the Romani language for intercultural purposes
(
Kyuchukov H.
), p. 153-161
article:
Roma song lyrics: a mirror of social phenomena and values of the Roma ethnic group
(
Staňková I.
), p. 162-178
article:
Third culture children in the Czech Republic: the influence of parents’ cultures on preparing for school
(
Venterová L.
), p. 179-192
article:
(nie)Wiedza nauczycieli mieszkających na pograniczu polsko-czeskim o swoich sąsiadach
(
Szafrańska A.
), p. 195-206
article:
Die soziale Distanz von polnischen Auswanderern zu Fremden in einem neuen soziokulturellen Umfeld
(
Bocheńska-Brandt A.
), p. 207-225
article:
Środowisko lokalne jako czynnik kształtowania (się) tożsamości osób w wieku późnej dorosłości na przykładzie Śląska Cieszyńskiego
(
Jas K.
), p. 229-242
article:
Poczucie tożsamości oraz funkcjonowanie w wymiarze społecznym studentów pochodzących z Białorusi, Ukrainy i Rosji studiujących na polskich uczelniach
(
Matusiak Ł.
), p. 243-255
article:
Czynniki motywujące studentów do podjęcia studiów zagranicznych w ramach programu Erasmus+ oraz czynniki stanowiące dla nich bariery podczas pobytu za granicą na przykładzie studentów z Polski i Republiki Czeskiej
(
Dragomiletskii A.
), p. 256-271
article:
Współobecność w badaniu i działaniu – 30 lat doświadczeń międzykulturowych na Wydziale Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
(
Urlińska M. M.
), p. 275-298
article:
Mirosław Sobecki: Komunikacja międzykulturowa w perspektywie pedagogicznej. Studium z pogranicza polsko-litewsko-białorusko-ukraińskiego. Warszawa 2016, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, ss. 312
(
Korporowicz L.
), p. 301-307
article:
Tadeusz Lewowicki, Ewa Ogrodzka-Mazur, Barbara Chojnacka-Synaszko, Urszula Klajmon-Lech (eds.): Spheres of spiritual life – a study on permanence and changeability of identity behaviours in borderland communities. Munich 2018, LINCOM Academic Publishers, ss. 216 (tłumaczenie na język angielski Agata Cienciała)
(
Radziewicz-Winnicki A.
), p. 308-312
article:
Georg Auernheimer: Wprowadzenie do pedagogiki międzykulturowej. Łask 2017, Oficyna Wydawnicza LEKSEM, ss. 225
(
Bałajewicz M.
), p. 313-319
article:
„EDUKACJA DLA ROZWOJU – EDUKACJA W ROZWOJU: TEORIA I PRAKTYKA. Zespół Programowy 3. Edukacja na Pograniczach – dokonania i perspektywy”. Cieszyn, 24–25 maja 2018 roku
(
Jas K.
,
Klajm on-Lech U.
), p. 323-326
article:
„Życie na społeczno-kulturowym pograniczu: szanse – profity – zagrożenia”. Szczecin, 7–8 czerwca 2018 roku
(
Kuświk J.
), p. 327-331
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.