Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2016
Volume
---
Issue
15
Identifiers
Cover
Volume contents
15
article:
Wstęp
(
Pawelczak K.
), p. 7-12
article:
Wkład antropologii kulturowej w studia nad niepełnosprawnością
(
Borowska-Beszta B.
), p. 15-41
article:
Rola rówieśniczego tutoringu w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci przedszkolnych z niepełnosprawnościami
(
Twardowski A.
), p. 43-64
article:
Autyzm relacyjnie, czyli praca na i nad kontaktem z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
(
Gołaska P.
), p. 65-78
article:
Ocena dojrzałości szkolnej dzieci z wadą słuchu. Kontrowersje i wyzwania związane z diagnozą psychologiczno-pedagogiczną
(
Jakoniuk-Diallo A.
), p. 79-91
article:
Mechanizmy motywacji a wybór strategii uczenia się uczniów szkół gimnazjalnych z i bez specyficznych trudności w uczeniu się
(
Kucharczyk I.
,
Dłużniewska A.
), p. 93-109
article:
Bowling Together: On Selected Aspects of Professional Capital in 21st Century Education
(
Herzog T.
), p. 113-127
article:
Sprawozdanie z II międzynarodowego naukowego obozu studenckiego „The challenges for education and social work in contemporary world”, Darmstadt (Niemcy), 5–11 grudnia 2016 r.
(
Kasprzak M.
), p. 131-134
article:
Sprawozdanie z konferencji „The Meaning of Professional in an Era of Change” AAIDD 140th Annual Meeting”, American Association on Intellectual and Developmental Disabilities, 6–9 czerwca 2016 r., Atlanta, GA, USA
(
Cofta Ł.
,
Kosiedowski M.
,
Pawelczak K.
), p. 135-142
article:
„Projektowanie włączające” – proces projektowania nowoczesnych technologii z aktywnym udziałem adresatów rozwiązań
(
Marciniak-Madejska N.
,
Adamska-Kijko M.
), p. 145-157
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.