Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2018
Volume
---
Issue
21
Identifiers
Cover
Volume contents
21
article:
Osoba dorosła z niepełnosprawnością słuchowa jako odbiorca sztuki (na podstawie wyników badań zrealizowanych na pograniczu pedagogiki specjalnej i neuroestetyki)
(
Lubińska-Kościółek E.
,
Zielińska J.
)
article:
Prewerbalne zachowania komunikacyjne dzieci z zespołem Cri du Chat w ocenie rodziców
(
Kamyk - Wawryszuk A.
)
article:
Sprawozdanie z VII Spotkania Na Tak – Konferencji Naukowej, pt. (Nie)dyrektywnie, Poznań, 17-18 listopada 2017 r.
(
Socha J.
)
article:
Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia
(
Magierska-Krzysztoń M.
,
Olempska-Wysocka M.
)
article:
Niewidzenie a kompetencje pragmatyczne w komunikacji
(
Czerwińska K.
,
Piskorska A.
)
article:
Zapobieganie nieprawidłowościom w rozwoju artykulacji u dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
(
Gacka E.
)
article:
Nauczanie języka obcego w grupie uczniów niewidomych i słabowidzących – przegląd badań
(
Jedynak M.
)
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Wytwarzanie intymności. O codziennych wyzwaniach (Wrocław, 4 grudnia 2017)
(
Nymś-Górna A.
)
article:
Otwarte problemy w obszarze pedagogiki leczniczej
(
Hajnicz W.
,
Konieczna I.
)
article:
Punkt Informacyjno-Koordynacyjny dla Osób Niepełnosprawnością (PIKON) jako wsparcie informacyjne na rzecz poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin
(
Serafin T.
)
article:
Perspectives of Civic Upbringing as in Non formal Education
(
YEHOROVA O.
)
article:
Obraz autointerpretacji profesji lekarskiej – narracje lekarzy
(
Antoszewska B.
)
article:
Rozumowanie przez analogie oparte na materiale geometrycznym u uczniów niewidomych
(
Kucharczyk I.
)
article:
Ohyake (公) czy watakushi (私) i puraibashii (プラ イバシー) ? Przestrzenie i artefakty systemu edukacji specjalnej i inkluzyjnej w Japonii: Raport z wizualnej mikroetnografii edukacyjnej
(
Borowska-Beszta B.
)
article:
Specjalne i nie-specjalne. Dylematy współczesnego podejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnością
(
Podgórska-Jachnik D.
)
article:
Uczeń z doświadczeniem migracji w edukacji. Diagnoza potrzeb i obszary wsparcia w ramach edukacji włączającej – uczeń cudzoziemski
(
Chrzanowska I.
,
Jachimczak B.
)
article:
Wprowadzenie
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 7-10
article:
Wyjątkowość fenomenu harcerskiego wychowania
(
Śliwerski B.
), p. 13-30
article:
Ohyake (公) czy watakushi (私) i puraibashii (プラ イバシー) ? Przestrzenie i artefakty systemu edukacji specjalnej i inkluzyjnej w Japonii: Raport z wizualnej mikroetnografii edukacyjnej
(
Borowska-Beszta B.
), p. 31-67
article:
Specjalne i nie-specjalne. Dylematy współczesnego podejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnością
(
Podgórska-Jachnik D.
), p. 69-88
article:
Uczeń z doświadczeniem migracji w edukacji. Diagnoza potrzeb i obszary wsparcia w ramach edukacji włączającej – uczeń cudzoziemski
(
Chrzanowska I.
,
Jachimczak B.
), p. 89-104
article:
Punkt Informacyjno-Koordynacyjny dla Osób Niepełnosprawnością (PIKON) jako wsparcie informacyjne na rzecz poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin
(
Serafin T.
), p. 105-126
article:
Zapobieganie nieprawidłowościom w rozwoju artykulacji u dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
(
Gacka E.
), p. 127-142
article:
Prewerbalne zachowania komunikacyjne dzieci z zespołem Cri du Chat w ocenie rodziców
(
Kamyk - Wawryszuk A.
), p. 143-166
article:
Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia
(
Magierska-Krzysztoń M.
,
Olempska-Wysocka M.
), p. 167-188
article:
Niewidzenie a kompetencje pragmatyczne w komunikacji
(
Czerwińska K.
,
Piskorska A.
), p. 189-210
article:
Nauczanie języka obcego w grupie uczniów niewidomych i słabowidzących – przegląd badań
(
Jedynak M.
), p. 211-227
article:
Rozumowanie przez analogie oparte na materiale geometrycznym u uczniów niewidomych
(
Kucharczyk I.
), p. 229-248
article:
Osoba dorosła z niepełnosprawnością słuchowa jako odbiorca sztuki (na podstawie wyników badań zrealizowanych na pograniczu pedagogiki specjalnej i neuroestetyki)
(
Lubińska-Kościółek E.
,
Zielińska J.
), p. 249-264
article:
Otwarte problemy w obszarze pedagogiki leczniczej
(
Hajnicz W.
,
Konieczna I.
), p. 265-281
article:
Obraz autointerpretacji profesji lekarskiej – narracje lekarzy
(
Antoszewska B.
), p. 283-307
article:
Perspectives of Civic Upbringing as in Non formal Education
(
YEHOROVA O.
), p. 311-328
article:
Sprawozdanie z VII Spotkania Na Tak – Konferencji Naukowej, pt. (Nie)dyrektywnie, Poznań, 17-18 listopada 2017 r.
(
Socha J.
), p. 331-335
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Wytwarzanie intymności. O codziennych wyzwaniach (Wrocław, 4 grudnia 2017)
(
Nymś-Górna A.
), p. 337-339
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.