Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2018
Volume
---
Issue
22
Identifiers
Cover
Volume contents
22
article:
Wprowadzenie
(
Wojciechowska A.
)
article:
Autostygmatyzacja osób z niepełnosprawnością wzrokową
(
GŁADYSZEWSKA-CYLULKO J.
)
article:
Opór jako fenomen interdyscyplinarny – inspiracje dla pedagogiki specjalnej
(
GUMIENNY B.
)
article:
Wczesne rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy ryzyka, diagnoza wstępna, badania przesiewowe
(
WINCZURA B.
)
article:
Godność, codzienność, wsparcie osób starszych z niepełnosprawnością
(
SZCZUPAŁ B.
), p. 19-30
article:
Aktywność edukacyjna osób starszych jako predykator pomyślnego starzenia się
(
WIŚNIEWSKA J. I.
), p. 31-50
article:
Senior w świecie mediów
(
TRZCIŃSKA-KRÓL M.
), p. 51-71
article:
Zabawa dzieci z autyzmem w oddziaływaniach terapeutycznych – instrumentalna czy autoteliczna?
(
CHARBICKA M.
), p. 105-125
article:
Wpływ stresu na życie rodziców dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
(
BEDNÁROVÁ L.
), p. 127-138
article:
Problemy w przebiegu pierwszej fazy rozwoju wg koncepcji Erika Eriksona u dziecka niewidomego
(
GŁADYSZEWSKA-CYLULKO J.
), p. 139-166
article:
Oddziaływania tyflomuzykoterapeutyczne wspierające rozwój ruchowy dziecka z niepełnosprawnością wzroku
(
CYLULKO P.
), p. 153-166
article:
Ocena sztuki osób z niepełnosprawnością wzroku przez dzieci i dorosłych
(
SZUBIELSKA M.
,
PASTERNAK K.
,
WÓJTOWICZ M.
,
SZYMAŃSKA A.
), p. 167-183
article:
Umiejętności komunikacyjne dzieci z zespołem Downa
(
JĘDRZEJOWSKA A.
), p. 201-218
article:
Jak dzieci/młodzież z głębszą niepełnosprawnością intelektualną kodują formacje słowotwórcze (na przykładzie kategorii nazw narzędzi)
(
MARCINIAK-FIRADZA R.
), p. 219-238
article:
Znaczenia niepełnosprawności intelektualnej w dyskursie internautów
(
WOYNAROWSKA A.
), p. 259-287
article:
Edukacja uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w Republice Czeskiej
(
KASPRZAK T.
), p. 289-304
article:
Rodzice wobec wyboru formy kształcenia dziecka z niepełnosprawnością
(
LIPIŃSKA-LOKŚ J.
), p. 305-321
article:
Diagnoza postępów w zakresie opanowania podstawowych umiejętności szkolnych uczennicy z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
(
SIKORSKI J.
), p. 323-338
article:
Od orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego do indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
(
WIELEBSKI M.
), p. 339-354
article:
Tendencje w orzekaniu o potrzebie nauczania indywidualnego w województwie małopolskim
(
GAŁUSZKA I.
), p. 355-374
article:
Od diagnozy do towarzyszenia w żałobie – wsparcie rodzin z dzieckiem z wadą letalną
(
JARZĘBIŃSKA A.
), p. 375-391
article:
XX Zjazd Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Alzheimerowskich oraz Konferencja Naukowa: ZDROWIE PUBLICZNE – Problemy osób wieku podeszłego i ich rodzin
(
LIPIŃSKA-LOKŚ J.
), p. 395-402
article:
Recenzja monografii „Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu” (redakcja naukowa Barbara Winczura), wydawnictwo Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2017
(
KOWALIK S.
), p. 405-407
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.