Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2017
Volume
5
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Nekromarketingowe strategie pozycjonowania produktów informacyjnych w serwisach internetowych
(
Laberschek M.
), p. 35-60
article:
Event marketing – lokalna sztuka „uwodzenia” na przykładzie „Dziennika Zachodniego”
(
Różycka M.
,
Jawor-Lachowicz A.
), p. 61-78
article:
Fenomen wiodącej pozycji Google w branży wyszukiwania w ujęciu historycznym. Pośrednie czynniki sukcesu
(
Baraniewicz S.
), p. 79-88
article:
Profil na Facebooku – awatar, wirtualna maska czy obraz siebie? O konstruowaniu tożsamości internetowej
(
Gliniecka M.
), p. 89-103
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.