Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2020
Volume
15
Issue
1(55)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(55)
article:
Wprowadzenie
(
Pulak I.
), p. 5-6
article:
Spotkanie dziecka z kulturą audiowizualną: obraz konstytuujący się w rodzicielskim dyskursie o dziecięcej codzienności
(
Grochowalska M.
), p. 9-22
article:
Możliwości wspierania edukacji domowej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi
(
Królikiewicz R.
,
Pulak I.
), p. 23-38
article:
Dialog dziecka z cyfrowymi technologiami – z doświadczeń przedszkoli w Reggio Emilia
(
Ludwiczak J.
,
Maj A.
), p. 39-59
article:
Opinie nauczycieli wczesnoszkolnych o zastosowaniu technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację
(
Zwolińska E. A.
), p. 61-78
article:
Uczyć na miarę naszych czasów. Nowe technologie na lekcjach języka obcego w nauczaniu początkowym
(
Adamczewski J.
), p. 79-91
article:
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z perspektywy czterech dekad
(
Młynek P. A.
), p. 95-116
article:
Angielski po daltońsku; czyli plan daltoński na lekcjach języka angielskiego
(
Kwella M. N.
), p. 117-130
article:
Konferencja „Tworzyć wspólnotę. Propozycja Service Learning”. Uniwersytet LUMSA – Rzym 2020. Sprawozdanie
(
Surma B.
,
Rostek I.
), p. 133-136
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.