Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Journal
Logopedia Silesiana
Year
2018
Volume
---
Issue
7
Identifiers
Cover
Volume contents
7
article:
Trening relaksacyjny w pracy z pacjentem z afazją. Studium przypadku
(
Guzy A.
)
article:
Spis treści
(
Logopedia Silesiana R.
), p. 7-8
article:
Wprowadzenie
(
Przybyla O.
), p. 11-14
article:
The Evaluation of Sensory Integration and Partial Pragmatic Communication Abilities in Children with Autism Spectrum Disorder with the Application of a New Evaluation Material. Speech-Language Therapy Approach
(
Vitásková K.
,
Mironova Tabachová J.
), p. 17-35
article:
Komunikacja lekarz – pacjent w opinii pacjentów
(
Sulkowska A.
,
Milewski S.
,
Kaczorowska-Bray K.
), p. 36-55
article:
Zaburzenia językowe w przebiegu choroby alkoholowej. Obraz i dynamika
(
Ciszewska-Psujek U.
), p. 56-80
article:
Analiza ilościowa grup spółgłoskowych w logopedycznych narzędziach do badania zaburzeń artykulacji
(
Binkuńska E.
), p. 81-101
article:
Padaczka w diagnozie i terapii logopedycznej. Studium przypadku
(
Panasiuk J.
), p. 105-138
article:
Zastosowanie technik poznawczo-behawioralnych w leczeniu stanów logofobii. Studium przypadku
(
Chęciek M.
,
Kozłowska-Stoch S.
), p. 139-153
article:
Późna diagnoza niedosłuchu a jakość komunikacji i rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
(
Czyż A.
,
Michalczyk A.
), p. 164-183
article:
Rozwój sprawności sensorycznych w normie i zaburzeniu. Analiza porównawcza
(
Bigos K.
), p. 184-201
article:
Dysfunkcje komunikacyjne u dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
(
Gagat-Matuła A.
,
Malik N.
), p. 202-214
article:
Rozwój mowy i komunikacji dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
(
Syta A.
), p. 215-225
article:
Zaburzenia językowe i komunikacyjne dziecka z zespołem Aspergera. Studium przypadku
(
Przybyla O.
,
Wons J.
), p. 226-254
article:
Gry planszowe jako element wspomagania terapeutycznego osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym
(
Waryszak M.
), p. 255-269
article:
Recenzja: Alina Maciejewska: Analogia w języku i umyśle. Teoria „grup proporcjonalnych relacji” w badaniach nad kompetencją językową uczniów i studentów. Siedlce, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo- -Humanistycznego w Siedlcach, 2015, 364 stron
(
Panasiuk J.
), p. 273-278
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.