Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
23
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2016
Identifiers
Volume contents
23
article:
Nauczanie specjalistyczne języków obcych i języka polskiego jako obcego. Nowe podejścia i perspektywy badawcze
(
Zarzycka G.
,
Biernacka M.
), p. 9-17
article:
Od dydaktyki tekstów specjalistycznych do dydaktyzacji potrzeb i działań komunikacyjnych. Kierunki i koncepcje glottodydaktyki specjalistycznej
(
Gębal P. E.
), p. 19-33
article:
Mentalna reprezentacja terminu – implikacje dla glottodydaktyki języków specjalistycznych
(
Gonigroszek D.
), p. 35-45
article:
Polska terminologia językoznawcza w węgierskiej tradycji polonistycznej
(
Seretny A.
,
Stefańczyk W. T.
), p. 47-57
article:
Podejście zadaniowe a nauczanie terminologii specjalistycznej na studiach podyplomowych w zakresie translatoryki
(
Dunin-Dudkowska A.
), p. 59-71
article:
Metajęzyk w wybranych podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego
(
Grochala B.
), p. 73-82
article:
Wiedza o świecie a czytanie ze zrozumieniem w języku hiszpańskim jako obcym
(
Ćavar A.
), p. 83-96
article:
Przekaz wiedzy, czyli nauczanie specjalistycznej odmiany języka – w kontekście pedagogiki CLIL
(
Rzeszutko-Iwan M.
), p. 97-113
article:
Specyfika nauczania języka polskiego jako obcego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego. Przykłady korelacji międzyprzedmiotowej
(
Wilhelms (Słaby-Góral) I.
), p. 115-125
article:
Nauczanie języka polskiego jako obcego w zakresie matematyki. Charakterystyka procesu dydaktycznego i treści kształcenia
(
Wróbel D.
,
Zielińska A.
), p. 127-140
article:
Polski język humanistyczny dla cudzoziemców mniej i bardziej zaawansowanych
(
Sabela-Dymek E.
), p. 141-154
article:
Pophistoria, poppolityka i politrozrywka w kształceniu humanistycznym cudzoziemców
(
Kajak P.
), p. 155-162
article:
Nauczanie leksyki specjalistycznej w Międzynarodowym Centrum Kształcenia Politechniki Krakowskiej w grupach na poziomach podstawowych A1 i A2 (na przykładzie słownictwa z dziedziny architektury i historii sztuki)
(
Gałat E.
,
Rittner M.
), p. 163-180
article:
Nauczanie terminologii polsko-słowackiej i polsko-czeskiej
(
Pančíková M.
), p. 181-189
article:
Nauczanie aspektu czasowników polskich na gruncie słowiańskim
(
Nowakowska M. M.
), p. 191-197
article:
Specjalistyczny język medyczny a multimedialny kurs języka zawodowego dla pielęgniarek
(
Magajewska M.
), p. 199-213
article:
Język polski medyczny w wybranych materiałach dydaktycznych ostatniego ćwierćwiecza
(
Ławnicka-Borońska M.
,
Kubacka K.
), p. 215-235
article:
Nauka języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Potrzeby studentów w świetle badań ankietowych
(
Wojtczak E.
), p. 237-248
article:
Co panu dolega? – podręcznik do nauczania języka polskiego medycznego na poziomie B2/C1
(
Majcher-Legawiec U.
,
Pukas-Palimąka D.
), p. 249-252
article:
Sprawdzone w użyciu, czyli o podręcznikach i opracowaniach do nauczania języka polskiego specjalistycznego, powstałych w Centrum Języka i Kultury Polskiej w Krakowie
(
Szelc-Mays M.
), p. 253-259
article:
Recenzja pracy: Jolanta Tambor, Marcin Maciołek, Głoski polskie. Przewodnik fonetyczny dla cudzoziemców i nauczycieli uczących języka polskiego jako obcego
(
Biernacka M.
), p. 261-264
article:
Glottodydaktyk z powołania. Wspomnienie o Iwonie Wilhelms (Słaby-Góral)
(
Zarzycka G.
), p. 265-270
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.