Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Journal
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
Year
2023
Volume
16
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Outstanding Artists as Educational Models – the Dilemma of the Pedagogy of Abilities
(
Szmidt K. J.
), p. 17-34
article:
Dobrostan uczniów uzdolnionych: co mówią badania naukowe? Systematyczny przegląd literatury
(
Gierczyk M.
,
Renzulli J. S.
), p. 35-56
article:
Teoria i praktyka edukacji inkluzyjnej uczniów zdolnych
(
Giza T.
), p. 57-74
article:
The Gifted Student in the Post-Pandemic Situation
(
Sasin M.
), p. 75-91
article:
How to Study the Childhood of the Prominent? The Conceptual Framework of the Project
(
Czaja-Chudyba I.
), p. 92-107
article:
The Factors Influencing Sports Talent Development in the Opinion of Rhythmic Gymnastics Coaches
(
Siekańska M.
), p. 108-125
article:
Kobiety w szachach. Problemy związane z rodziną w procesie rozwoju talentu
(
Baum A.
), p. 126-143
article:
Do You Think the Painting is Finished? The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting
(
Modrzejewska-Świgulska M.
), p. 144-161
article:
Codzienne życie rodzin dzieci uzdolnionych w obszarach: akademickim, artystycznym i sportowym
(
Stańczak M.
), p. 162-174
article:
Rodzice wobec rozwoju potencjału twórczego swoich dzieci
(
Łukasiewicz-Wieleba J.
), p. 175-190
article:
Zaangażowanie rodziców w rozwój zdolności dziecka w rodzinach edukacji domowej w Polsce
(
Giercarz-Borkowska M.
), p. 191-205
article:
Wspieranie zdolności twórczych dzieci w edukacji domowej – wskazania do przyszłych badań
(
Majewska-Owczarek A.
,
Justyńska M.
), p. 206-219
article:
Rodzinna zabawa w kodowanie, czyli o roli rodziców w rozwijaniu zainteresowań i predyspozycji dzieci
(
Jabłonowska M.
,
Wiśniewska J.
), p. 220-237
article:
Postrzeganie uczniów zdolnych przez nauczycieli klas I–III w Polsce. Wstępne wyniki badań empirycznych
(
Kruszyńska E.
), p. 238-257
article:
“Gifted, But What’s Next?” A Proprietary Program of Recognizing Students’ Personal Resources and Ways of Using Them to Choose Their Further Educational and Life Path
(
Uszyńska-Jarmoc J.
,
Kunat B.
), p. 258-274
article:
Wydostać się z cienia ograniczeń ciała i umysłu – zespół sawanta w optyce twórców filmowych
(
Krasoń K.
), p. 275-288
article:
Co może blokować wykorzystanie potencjału twórczego? Psychologiczne inhibitory samorealizacji
(
Janiszewska A.
), p. 289-302
article:
Recenzja: Alane Jordan Starko, Creativity in the Classroom. School of Curious Delight, seventh edition, Routledge, New York – London 2022, ss. 442.
(
Szmidt K. J.
), p. 303-308
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.