Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Poznańskie Studia Polonistyczne. Seria Językoznawcza
Year
2019
Volume
26
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Brak bezpośredniego wpływu umiejętności percepcyjnych na umiejętności narracyjne dzieci z niedokształceniem mowy pochodzenia korowego
(
Balcerzak R. B.
), p. 11-25
article:
Strategie nauki czytania w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
(
Bielenda-Mazur E.
,
Orłowska-Popek Z.
), p. 27-39
article:
Śląsk Cieszyński w refleksjach humanistów – poszukiwanie klucza do zrozumienia narracji o przygranicznym mikroświecie
(
Bortliczek M.
), p. 41-60
article:
Kompetencja językowa i komunikacyjna dzieci z zaburzeniami słuchu w kontekście wzorca gatunkowego SMS-a
(
Jachimowska K.
), p. 61-74
article:
Propozycja Programu Całościowej Zintegrowanej Aktywności Dzieci dla dzieci jąkających się i ich rodzin – badanie pilotażowe
(
Jastrzębowska-Jasińska A.
), p. 75-85
article:
Zabawa we wczesnej terapii logopedycznej u dzieci z zespołem Downa
(
Kaptur E.
), p. 87-101
article:
Ocena rozwoju mowy dzieci dwujęzycznych – znaczenie wczesnej diagnozy dla rozpoznania i terapii zaburzeń
(
Korendo M.
,
Błasiak-Tytuła M.
), p. 103-114
article:
Budowanie planu ruchu artykulacyjnego u dzieci z zespołem Downanu ruchu artykulacyjnego u dzieci z zespołem Downa
(
Kuśnierz M.
,
Sedivy-Mączka K.
), p. 115-125
article:
Neologizmy artystyczne jako przedmiot badań nad poprawnością językową (na materiale wybranych utworów Jacka Dukaja)
(
Mikołajczak I.
), p. 127-138
article:
Utrata języka. Próba empatycznej lektury patografii osób po udarach mózgu
(
Okupnik M.
), p. 139-152
article:
Kształtowanie umiejętności redagowania tekstów na zajęciach języka polskiego jako obcego
(
Orłowska-Popek Z.
), p. 153-162
article:
Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® na wczesnym etapie edukacyjnym w kontekście roli umiejętności czytania w rozwoju człowieka
(
Orłowska-Popek Z.
,
Bielenda-Mazur E.
), p. 163-173
article:
Demorfologizacja rodzaju w liczbie mnogiej rzeczowników w Księgach o gospodarstwie Piotra Krescentyna (Kraków 1549, Helena Unglerowa)
(
Osiewicz M.
), p. 175-194
article:
Komunikacja według innych miar szyta… Porozumiewanie się z seniorami w opinii ludzi młodych
(
Rosińska-Mamej A.
), p. 195-213
article:
Wzgórze w świetle afazji podkorowych
(
Rutkiewicz-Hanczewska M.
,
Piątek A.
), p. 215-230
article:
Między uniwersytetem a szkołą. Jak przygotować studentów specjalności nauczycielskiej do współczesnego kształcenia językowego
(
Rypel A.
), p. 231-251
article:
Rozwijanie komunikacji funkcjonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
(
Sławek J.
), p. 253-268
article:
Prolog Ewangelii Jana w tradycji liturgicznej Kościoła prawosławnego – ku przekładom na język staro-cerkiewno-słowiański. Prolegomena
(
Szmajda J.
), p. 269-280
article:
O dyskursie epistolarnym w świetle korespondencji Wisławy Szymborskiej i Kornela Filipowicza
(
Wojciechowska A.
), p. 281-292
article:
Agnieszka Piotrowska-Wojaczyk, Studia nad polskimi nazwami ryb (na podstawie danych słownikowych), Wydawnictwo Rys, Poznań 2018, ss. 346
(
Strawińska A. B.
), p. 295-300
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.