Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2017
Volume
---
Issue
2(3)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(3)
article:
Rozmowy czasem kontrolowane (czyli jakie media są na czasie?)
(
Magala S.
), p. 9-16
article:
Klastery medialne jako kapitał społeczny na Bałkanach
(
Nowosad A.
), p. 17-30
article:
Czech and Slovak bilingualism in the media
(
Hurajová A.
), p. 31-41
article:
Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
), p. 43-55
article:
„Przegląd Polityczny” w latach 1989–2000. Cz. 1. Problemy organizacyjno-wydawnicze
(
Knoch K.
), p. 57-70
article:
Zarządzanie komunikacją kryzysową w serwisie społecznościowym Facebook za pomocą public relations. Analiza wybranych sytuacji kryzysowych w latach 2011–2015
(
Ołtarzewska K.
), p. 73-91
article:
Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych
(
Widerski J.
), p. 93-102
article:
Selfie – narcystyczne kreowanie wizerunku w Internecie czy nowoczesne pojęcie estetyki w fotografii?
(
Demartin M.
), p. 103-126
article:
Stereotypy płci na polskim YouTube
(
Iwanowska M.
,
Bitowt J.
,
Czarnowska S.
,
Damaske M.
,
Jurczyk P.
,
Kraczek K.
), p. 127-135
article:
Ostatnia Wieczerza popkultury
(
Smorawska A. J.
), p. 139-149
article:
Komunikacja społeczna według Oliviero Toscaniego – fenomen reklam realizowanych dla United Colors of Benetton w latach 1989–1994
(
Żukowska A.
), p. 151-161
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.