Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2018
Volume
---
Issue
1(4)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(4)
article:
Etyka słowa a język negocjacji
(
Wierzbicka-Piotrowska E.
), p. 11-24
article:
Więcej niż tysiąc słów. Perswazyjne działanie zdjęć prasowych
(
Maćkiewicz J.
), p. 25-34
article:
Co mówi kostium? Idea, etyka, moda – wybrane wizerunki Hamleta w polskim teatrze najnowszym
(
Świąder-Puchowska B.
), p. 35-44
article:
Medialne narracje tożsamościowe i stosunek do Innego – problem społeczny i dylemat badawczy
(
Lisowska-Magdziarz M.
), p. 47-52
article:
Ideologiczne narracje tożsamościowe w mediach – wymiar informacyjny i konsekwencje ekonomiczne
(
Wietoszko R.
), p. 53-69
article:
Wojciech Tochman – społeczny rzecznik uchodźców. Zapiski z obserwacji netnograficznej
(
Całek A.
), p. 71-82
article:
Patriotyzm konfekcyjny, czyli jak kochać ojczyznę, mieszkając w globalnej wiosce
(
Doległo S.
), p. 83-94
article:
„Przegląd Polityczny” w latach 1989–2000. Cz. 2. Liberalna rewolucja
(
Knoch K.
), p. 97-109
article:
„I śmiech niekiedy może być nauką”. Polska polityka międzywojenna w czasopiśmie satyrycznym „Mucha”
(
Szałek J.
), p. 111-126
article:
Love mark – how emotions and feelings influence the perception of the brand
(
Koschembahr-Łyskowska D.
), p. 129-140
article:
Wykorzystanie ambient marketingu w promocji filmów i seriali
(
Wojciechowski Ł. P.
), p. 141-154
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.