Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2022
Volume
---
Issue
1(12)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(12)
article:
Tradycje polskiego medioznawstwa
(
Mielczarek T.
), p. 7-25
article:
Współczesne trendy badawcze w komunikacji perswazyjnej – od zarządzania do neuronauki
(
Cymanow-Sosin K.
,
Cymanow P.
), p. 27-45
article:
Binge watching – definiowanie fenomenu na podstawie przeglądu literatury przedmiotu
(
Kisilowska M.
,
Jupowicz-Ginalska A.
,
Szurmiński Ł.
), p. 47-66
article:
Family digital well-being: The prospect of implementing media technology management strategies in Polish homes
(
Kopecka-Piech K.
), p. 67-80
article:
News Shareability in the COVID-19 Period
(
Łódzki B.
), p. 81-95
article:
Pandemia koronawirusa na łamach tygodnika „Newsweek Polska”
(
Mateja D.
), p. 97-112
article:
Zdrowie na sprzedaż? Telewizyjne reklamy farmaceutyków a peryferyjna droga perswazji
(
Moczoł N.
), p. 113-124
article:
Crowdfunding jako metoda finansowania podcastów – analiza motywacji patronów wspierających „Raport o stanie świata”
(
Doliwa U.
,
Szydłowska M.
,
Szczepańska P.
,
Stachowicz A.
,
Kaźmierczak P.
), p. 125-141
article:
Polskie media internetowe wobec populizmu w amerykańskiej kampanii prezydenckiej w 2020 roku
(
Góra M.
), p. 143-156
article:
System medialny w Chinach
(
Durmaj M.
), p. 157-170
article:
Debata w obrazkach. O zawartości politycznych memów internetowych
(
Czepiec-Veltzé K.
), p. 171-188
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.