Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2022
Volume
---
Issue
2(13)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(13)
article:
Testing the Extent of the ‘Immersive’ Experience: The Role of Ad Relevance, Ad Vividness, and Ad Message Explicitness in Narrative Advertising
(
Kim E. A.
,
Muralidharan S.
,
Shoenberger H.
), p. 9-26
article:
Testing the Extent of the ‘Immersive’ Experience: The Role of Ad Relevance, Ad Vividness, and Ad Message Explicitness in Narrative Advertising
(
Kim E. A.
,
Muralidharan S.
,
Shoenberger H.
), p. 9-26
article:
Communicative Anosmia and Poetics of Storytelling in Perfume Commercials
(
Leleń H.
), p. 27-41
article:
Communicative Anosmia and Poetics of Storytelling in Perfume Commercials
(
Leleń H.
), p. 27-41
article:
All Ads Are Narratives
(
Berger A. A.
), p. 43-54
article:
All Ads Are Narratives
(
Berger A. A.
), p. 43-54
article:
Percepcja treści telewizyjnego przekazu reklamowego
(
Makowski M.
), p. 57-76
article:
Percepcja treści telewizyjnego przekazu reklamowego
(
Makowski M.
), p. 57-76
article:
Narracje w reklamie wideo – teoria i praktyka
(
Dynowski J.
,
Przybysz M.
), p. 77-87
article:
Narracje w reklamie wideo – teoria i praktyka
(
Dynowski J.
,
Przybysz M.
), p. 77-87
article:
Wizerunek kobiety w reklamie. Raport z badań
(
Kończak J.
), p. 89-106
article:
Wizerunek kobiety w reklamie. Raport z badań
(
Kończak J.
), p. 89-106
article:
Narracje stosowane w reklamach w kontekście silver marketingu
(
Cybulska K.
), p. 107-120
article:
Narracje stosowane w reklamach w kontekście silver marketingu
(
Cybulska K.
), p. 107-120
article:
„Dziewczynki mogą wszystko” – o zwalczaniu stereotypu płci na przykładzie strategii marketingowej marki Lego
(
Majchrowska J.
), p. 121-132
article:
„Dziewczynki mogą wszystko” – o zwalczaniu stereotypu płci na przykładzie strategii marketingowej marki Lego
(
Majchrowska J.
), p. 121-132
article:
Narracje w reklamie motoryzacyjnej na przykładzie wybranych kampanii w serwisie YouTube
(
Dynowski J.
,
Przybysz M.
), p. 133-150
article:
Narracje w reklamie motoryzacyjnej na przykładzie wybranych kampanii w serwisie YouTube
(
Dynowski J.
,
Przybysz M.
), p. 133-150
article:
„To, co najważniejsze… w storytellingu” – analiza spotu świątecznego marki Allegro w ujęciu teorii narracji Bo Bergströma
(
Żukowska A.
), p. 151-164
article:
„To, co najważniejsze… w storytellingu” – analiza spotu świątecznego marki Allegro w ujęciu teorii narracji Bo Bergströma
(
Żukowska A.
), p. 151-164
article:
Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie)
(
Włodarczyk K.
,
Górska A.
), p. 167-184
article:
Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie)
(
Włodarczyk K.
,
Górska A.
), p. 167-184
article:
Crowdfunding jako środek promocji. Toposy retoryczne w kampanii Tortoise. Open journalism – a different kind of newsroom na platformie Kickstarter (2018)
(
Pawlak-Hejno E.
), p. 185-198
article:
Crowdfunding jako środek promocji. Toposy retoryczne w kampanii Tortoise. Open journalism – a different kind of newsroom na platformie Kickstarter (2018)
(
Pawlak-Hejno E.
), p. 185-198
article:
Partyzantka semiotyczna. Historyczne analogie i dekonstrukcje w praktykach medialnych turbo- i softpatriotów
(
Doległo S.
), p. 199-212
article:
Partyzantka semiotyczna. Historyczne analogie i dekonstrukcje w praktykach medialnych turbo- i softpatriotów
(
Doległo S.
), p. 199-212
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.