Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2015
Volume
29
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Kilka uwag o znajomości dzieła Jana Jakuba Rousseau „Emil, czyli o wychowaniu” w Polsce przełomu XVIII i XIX wieku
(
Żołądź-Strzelczyk D.
), p. 7-14
article:
Od idei poznania dziecka do pedologii jako nauki o dziecku
(
Jakubiak K.
), p. 15-22
article:
Obrona nowożytnej koncepcji praw dziecka. Kilka refleksji w kontekście myśli pedagogicznej Jana Jakuba Rousseau
(
Kozak M.
), p. 23-32
article:
Wyznania, Rousseau i dyskurs edukacyjny – zarys badań w perspektywie (post)foucaultowskiej
(
Ostrowicka H.
), p. 33-43
article:
Jean-Jacques Rousseau and his ideas in the spectrum of the pressing challenges of our time: to the postulates of modern psychological and pedagogical interaction
(
Manokha I.
), p. 44-52
article:
Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych
(
Kopciewicz L.
), p. 53-66
article:
Językowy obraz świata w tekstach Jana Jakuba Rousseau. „Wyznania” jako narracyjne konstruowanie tożsamości
(
Wasilewska A.
), p. 67-80
article:
Dziecięce filozofowanie na tle romantycznej wizji szlachetnego dzikusa J.J. Rousseau
(
Szczepska-Pustkowska M.
), p. 81-96
article:
Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji: Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie. Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23–24 kwietnia 2015 r.
(
Groenwald M.
,
Siegień W.
), p. 99-101
article:
Sprawozdanie z cyklu seminariów pt. W poszukiwaniu nowych rozwiązań we wczesnej edukacji: Forum wymiany myśli i doświadczeń . Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław
(
Marcińczuk M.
), p. 102-103
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.