Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2019
Volume
44
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Język migowy w świetle współczesnego paradygmatu głuchoty
(
Tomaszewski P.
,
Kościelniak L.
), p. 7-17
article:
Eyetrackingowe badanie weryfikacyjne procesu czytania u dzieci ryzyka dysleksji – analiza przypadków
(
Kowaluk-Romanek M.
,
Wawer R. I.
), p. 18-29
article:
W świecie nonsensu i „Świerszczyka”, czyli bezdroża pseudonauki. Studium przypadku książki Aleksandry Kruszewskiej „Emocje, uczucia i społeczne zachowania emocjonalne dzieci na progu szkolnym”
(
Klus-Stańska D.
), p. 30-46
article:
Pokój dziecięcy – czyli o pewnej możliwości interpretacyjnej
(
Lewartowska-Zychowicz M.
), p. 47-55
article:
‘Me, in my class’: Teacher candidates (self-)portraits of their presence in the classroom
(
Strumska-Cylwik L.
,
Gazaille M.
), p. 56-65
article:
Sztuki plastyczne w naiwnych teoriach uczniów edukacji wczesnoszkolnej
(
Sobierańska D.
,
Szyller A.
), p. 66-75
article:
Sztuka mała czy wielka? Refleksje nad twórczością dziecka
(
Suświłło M.
), p. 76-86
article:
Teksty narracyjne uczniów w świetle morfologii Władimira Proppa
(
Garbula J. M.
), p. 87-93
article:
Edukacja dziecka ku ponadczasowym wartościom – rozważania na przykładzie współczesnej "Baśni o perle" Anny Gibasiewicz
(
Józefowicz A.
), p. 94-102
article:
Wczesna edukacja i opieka nad dzieckiem jako wyzwanie dla polityki społecznej z perspektywy Unii Europejskiej
(
Subocz E.
), p. 103-113
article:
„Uniwerek” – opieka nad dziećmi w wieku do lat trzech. Od inspiracji do realizacji
(
Godlewska-Zaorska A.
,
Olender-Jermacz B.
), p. 117-124
article:
Rozwój i wykorzystanie zasady poglądowości w edukacji matematycznej dzieci
(
Bojarska-Sokołowska A.
), p. 125-136
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.