Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
7
Journal
Eastern Review
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2018
Identifiers
Volume contents
7
article:
Wstęp
(
Stępień-Kuczyńska A.
,
Włodarska-Frykowska A.
,
Słowikowski M.
), p. 17-27
article:
Restytucja samorządu lokalnego i regionalnego w państwach Europy Środkowej i Wschodniej
(
Wojnicki J.
), p. 31-47
article:
Udział obywateli w wyborach i referendach w Polsce po 1989 roku
(
Leszczyńska K.
), p. 49-71
article:
Europejskie wyzwania regionalne a generowanie społeczeństwa obywatelskiego
(
Chodubski A.
), p. 73-85
article:
Lokalne sfery publiczne a przemiany kompetencji obywatelskiej
(
Cichocki R.
), p. 87-104
article:
Partycypacja a lokalny system polityczny
(
Pokładecki J.
), p. 105-123
article:
Rozwój technologii informacyjnych szansą czy zagrożeniem dla społeczeństwa obywatelskiego?
(
Radziszewski M.
), p. 125-141
article:
Uwarunkowania lokalnej aktywności obywatelskiej
(
Łabędź K.
), p. 143-157
article:
Procesy modernizacji w państwach regionu Morza Bałtyckiego
(
Tomala M.
), p. 159-174
article:
Partycypatywne działania promocyjne jako czynnik budowania tożsamości regionalnej. Przykład województwa łódzkiego
(
Michalska-Żyła A.
,
Michalska-Dominiak B.
), p. 175-188
article:
Budżet obywatelski województwa małopolskiego
(
Węglarz B.
), p. 189-202
article:
Recenzja książki "Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane" autorstwa Johna W. Creswella, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2013
(
Bewicz M.
), p. 205-207
article:
Wybrane pozycje bibliograficzne z problematyki rozwoju społeczeństwa obywatelskiego oraz funkcjonowania samorządu lokalnego w latach 1996–2017
(
Radziszewski M.
), p. 211-234
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.