Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
Journal
Studia Ekonomiczne. Gospodarka, Społeczeństwo, Środowisko
Year
2022
Volume
9
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Wpływ pandemii SARS-CoV-2 na poziom ruchu turystycznego na przykładzie gmin uzdrowiskowych Małopolski
(
Reśko D.
), p. 5-24
article:
Pomoc publiczna dla przedsiębiorstw w dobie pandemii COVID-19 na przykładzie przedsiębiorstw powiatu nowosądeckiego
(
Zwolenik A.
), p. 25-37
article:
Zarządzanie jakością usług w jednostkach sektora ochrony zdrowia w dobie pandemii w opinii klientów - główne problemy, rekomendacje
(
Trzcińska H.
), p. 38-56
article:
Analiza źródeł operacyjnych przepływów pieniężnych w jednostkach gospodarczych
(
Maślanka T.
,
Mazur-Maślanka I.
), p. 57-67
article:
Analysis of the ongoing evaluation for the effectiveness implementation of the 2030 Agenda for sustainable development management
(
Adamišin P.
,
Sokolovská E. M.
,
Kalistová A.
,
Salabura D.
,
Benko M.
), p. 68-84
article:
Rola ośrodków pomocy społecznej w reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych
(
Sadowska S.
), p. 85-101
article:
Metoda Monte Carlo w zagadnieniach o dużej liczbie stopni swobody
(
Białas T.
,
Jasiński M.
), p. 102-110
article:
Rozwój interakcji cyfrowej przedsiębiorstw w klastrze na przykładzie Lwowskiego Klastra IT
(
Goshchynska D.
), p. 111-126
article:
Rozwój społeczno-gospodarczy województwa małopolskiego na tle kraju w latach 2015-2020
(
Jaśkiewicz N.
), p. 127-151
article:
Analiza budżetu obywatelskiego w polskich miastach – studium przypadku Nowego Sącza
(
Musiał-Malago' M.
), p. 152-160
article:
Uwarunkowania finansowania z dotacji projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe
(
Marcisz J.
), p. 161-174
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.