Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Ars Educandi
Year
2017
Volume
---
Issue
14
Identifiers
Cover
Volume contents
14
article:
Słowo wstępne
(
Siemionow J.
), p. 5-7
article:
Towarzystwo naukowe w czasach trudnych. Esej na 35-lecie Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego
(
Rutkowiak J.
), p. 11-37
article:
Theory and the way we relate to the world. On the educational dimension of insight
(
Zamojski P.
), p. 39-48
article:
Personalistyczno-komunitariański wymiar animacji społeczno-kulturalnej
(
Sojka A.
), p. 49-59
article:
Edukacyjna presja norm. Krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(
Dyrda J.
), p. 61-71
article:
Style komunikacyjne podmiotów edukacji w perspektywie gender. Krytyczna analiza dyskursu
(
Grzechnik S.
), p. 73-89
article:
Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy
(
Prósinowski P.
,
Krzywdziński P.
), p. 91-101
article:
Prawa osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle europejskiego i polskiego ustawodawstwa
(
Budnik A.
), p. 103-126
article:
Hiszpańska polityka edukacyjna wobec Katalonii w czasie dyktatury Francisco Franco – próba analizy z perspektywy teorii polityki Ernesto Laclau
(
Szczygieł P.
), p. 127-137
article:
Zoo jako projekt socjalizacyjny
(
Nowicki T.
), p. 139-151
article:
Wspomnienie o Profesor Teresie Bauman (1955 –2017)
(
Wajszczyk K.
), p. 155-158
article:
Dialogując z Romaną Miller. Recenzja książki Więcej niż teatr. Sztuka zaangażowana i angażująca wychowawczo – Romany Miller inspiracje dla współczesnej pedagogiki , pod redakcją Marii Szczepskiej-Pustkowskiej oraz Ewy Rodziewicz
(
Stańczyk P.
), p. 161-169
article:
Sprawozdanie z sympozjum „Education: What For and Why?”
(
Zamojski P.
), p. 171-173
article:
Report of the Three-day Lectures with Professor Gert Biesta on His Book The Beautiful Risk of Education
(
Pohl A.
,
Skotnicka A.
), p. 175-178
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.