Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
4
Journal
Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne seria Pedagogika
Publisher
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Year
2017
Identifiers
Volume contents
4
article:
Polska XX-wieczna recepcja pedagogiki Jana Amosa Komeńskiego
(
Sztobryn S.
), p. 57-72
article:
Myśl pedagogiczna Jana Amosa Komeńskiego jako podłoże rozwoju humanistycznej orientacji w wychowaniu
(
Florczykiewicz J.
), p. 73-82
article:
Dar wartości ducha w biegu życia uczniów z niepełnosprawnością w interpretacji idei Jana Amosa Komeńskiego
(
Ploch L.
), p. 83-103
article:
Wieża Babel i labirynt – o symbolicznych unaocznieniach podróży w dziełach Jana Amos Komeńskiego w kontekście kultury barokowej
(
Borkowski A.
), p. 105-114
article:
Komunikowanie się w edukacji w twórczości Jana Amosa Komeńskiego
(
Grzegorczyk B.
), p. 115-125
article:
Prawo do nauki w ujęciu Jana Amosa Komeńskiego
(
Matysiuk R.
), p. 127-139
article:
Jan Amos Komeński i bracia czescy w działalności Muzeum Okręgowego w Lesznie
(
Szymańska K.
), p. 141-146
article:
Recepcja edukacji obronnej w twórczości J.A. Komeńskiego
(
Wiśniewska M.
), p. 147-154
article:
Jan Amos Komeński – jego życie i twórczość, recepcja studentki pedagogiki
(
Borychowska A. A.
), p. 155-163
article:
Gdyby Jan Amos Komeński żył współcześnie…
(
Grzegorczyk B.
), p. 165-176
article:
Współczesna recepcja myśli Komeńskiego w Czechach na podstawie przykładu jego słynnej sentencji dotyczącej narodu i wizji lepszej przyszłości
(
Hampl L.
), p. 179-190
article:
Finspongski rękopis Jana Amosa Komeńskiego – kontrowersje i sprzeczności w/wokół jego twórczości
(
Hampl L.
), p. 191-198
article:
Development of anthropological accents in Comenius’ early work and its implications for his philosophy of education
(
Hábl J.
), p. 199-206
article:
Psychodidactic ideas of J.A. Comenius: from history to the present
(
Osadchenko I.
), p. 207-225
article:
Life Long Learning (LLL) „Die Pampaedia ist das Gründungsdokument der Disziplin der Erwachsenenbildung“ (Werner Korthaase)
(
Richter M.
), p. 227-237
article:
Aktualnost Komenskega v sedanji slovenski pedagogiki
(
Cencič M.
), p. 239-252
article:
Рецепція філософсько-педагогічної спадщини Я.А. Коменського у сковородинівській традиції української культури: парадокси і суперечності
(
Kultaieva M.
), p. 253-276
article:
Renewal of the society through education in the work of J.A. Comenius and its reflection in Slovakia in 20 century
(
Cabanová V.
), p. 277-299
article:
Die Pädagogischen Ideen von Jan Amos Komenský zur Erneuerung und Reform der Schulen, Integration und Inklusion von Kindern und Jugendlichen für Eine Kontinuierliche Erziehung und Universale Bildung
(
Stalla B. J.
), p. 301-312
article:
The principle of natural correspondence in the philosophical and pedagogical heritage of J.A. Comenius in the perception of S. Rusova and the authors of the text
(
Ganaba S. O.
,
Bakhmat N. V.
), p. 313-325
article:
Pedagoški rad Jana Amosa Komenskog sa osvrtom na princip povezanosti teorije i prakse u metodologiji pedagogije
(
Maksimović J.
,
Osmanović J.
), p. 327-336
article:
Počeci razumijevanja motivacije u djelima Jana Amosa Komenskogo
(
Škrgić M.
), p. 337-347
article:
Idea humanismu J.A. Komenského a potřeby všeobecného systému vzdělávání
(
Rýdl K.
), p. 349-355
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.