Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
5
Journal
Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne seria Pedagogika
Publisher
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Year
2018
Identifiers
Volume contents
5
article:
Znaczenie i obecność myśli pedagogicznej Jana Amosa Komeńskiego w prądach i kierunkach pedagogiki Nowego Wychowania
(
Sztobryn S.
), p. 23-31
article:
Myśl pedagogiczna Jana Amosa Komeńskiego a założenia Nowego Wychowania
(
Florczykiewicz J.
), p. 33-42
article:
Lesungen und fortsetzung idee Johann Amos Komeńský nach 1989
(
Richter M.
), p. 43-60
article:
Modern interpretation of psychodidactic ideas of J.A. Comenius
(
Tkachuk M.
,
Osadchenko I.
,
Kobernyk A.
), p. 61-73
article:
Сучасна інтерпретація психодидактичних ідей Я.А. Коменського
(
Коберник О.
,
Осадченко І.
,
Ткачук М.
), p. 75-87
article:
John Amos Comenius’ contribution to the development of the didactic methodology
(
Maksimović J.
,
Osmanović J.
,
Milanović A.
), p. 89-104
article:
Značaj Jan Amosa Komenskog za razvoj metodologije pedagogije
(
Maksimović J.
,
Osmanović J.
,
Milanović A.
), p. 105-119
article:
Program Jana Amosa Komeńskiego rozumnego wychowania dzieci w wieku przedszkolnym a współpraca przedszkola z rodzicami dzieci w recepcji współczesnych nauczycieli przedszkola
(
Jagiełło E.
), p. 121-168
article:
Proroctví Jana Ámose Komenského pro Český Národ uskutečňované jako jeho dědictví v současnosti – odhady, pokračování, kritika
(
Hampl L.
), p. 169-186
article:
Johann Amos Komenský und seine pädagogischen ideen in Europa heute
(
Stalla B. J.
), p. 187-209
article:
Jan Amos Komeński w trzecim tysiącleciu
(
Sitarska B.
), p. 211-250
article:
Werner Korthaase mitbegründer und ehrenvorsitzender der Deutschen Comeniusgesellschaft, träger hoher deutscher, ukrainischer und tschechischer auszeichnungen; netzwerker im kulturtransfer
(
Richter M.
), p. 253-260
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.