Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
7
Journal
Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne seria Pedagogika
Publisher
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Year
2020
Identifiers
Volume contents
7
article:
W poszukiwaniu pansofii Komeńskiego w badaniach polskich komeniologów
(
Sztobryn S.
), p. 24-36
article:
In search of Comenius’ pansophism in the research endevours of Polish scholars
(
Sztobryn S.
), p. 37-50
article:
Europae Lumina – wprowadzenie do pansoficznych zagadnień Jana Amosa Komeńskiego z zakresu naprawy rzeczy ludzkich
(
Hampl L.
), p. 51-63
article:
Pansofia Jana Amosa Komeńskiego w kontekście encyklopedyzmu XVI–XVII wieku
(
Fijałkowski A.
), p. 65-73
article:
Pansofia Comeniusa a możliwość poznania wszystkiego
(
Kalita C.
), p. 75-88
article:
Заметка o пансофии Яна Амоса Коменского
(
Mnich R.
), p. 89-98
article:
Pansofia Jana Amosa Komeńskiego w wybranych współczesnych interpretacjach
(
Florczykiewicz J.
), p. 99-105
article:
Pansofia Komeńskiego współcześnie: archaizm czy transgesyjna koncepcja człowieka w ujęciu uniwersalnym. Społeczne, edukacyjne i kulturowe wymiary
(
Dobrowolska B.
), p. 107-130
article:
Pansofija i pedagogija u delima Jana Amosa Komenskog iz ugla pedagogije u Srbiji
(
Maksimović J.
,
Osmanović J.
,
Simonović N.
), p. 131-151
article:
Pansophism and pedagogy in the work of John Amos Comenius from the angle of pedagogy in Serbia
(
Maksimović J.
,
Osmanović J.
,
Simonović N.
), p. 153-173
article:
O retorycznych aspektach ekspozycji idei mądrości w Pampaedii Jana Amosa Komeńskiego
(
Borkowski A.
), p. 175-183
article:
Pansofia jako idea edukacji nieustającej Jana Amosa Komeńskiego
(
Sitarska B.
), p. 185-230
article:
Pansophism as John Amos Comenius' idea of lifelong learning
(
Sitarska B.
), p. 231-276
article:
Polskojęzyczne przekłady dzieł pansoficznych Jana Amosa Komeńskiego.
(
Hampl L.
), p. 279-319
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.