Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
3(2)
Journal
Academic Review of Business and Economics
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2022
Identifiers
Volume contents
3(2)
article:
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
(
Biesiada M.
), p. 1-18
article:
The human factor in digital marketing: not all so digital
(
Toulis I.
), p. 19-37
article:
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
(
Stadnicka A.
), p. 38-60
article:
Wpływ sankcji gospodarczych na przemysł naftowy Islamskiej Republiki Iranu w latach 2011-2020
(
Wolny K.
), p. 61-75
article:
Ocena realizacji wybranych elementów polityki klimatyczno-energetycznej UE w Polsce na tle krajów Grupy Wyszehradzkiej
(
Tokarczyk N.
), p. 76-96
article:
Investment codes of the protected areas: A new look at benefits
(
Nikolaychuk T.
), p. 97-118
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.