Journal
Article title
Authors
Content
Full texts:
Title variants
The impact of marketing automation for better performance in marketing
Languages of publication
Abstracts
System marketing automation jest całościowym narzędziem wspierania działań marketingu i sprzedaży. Celem artykułu jest przedstawienie zadań ww. systemu, który może przejąć kontrolę nad procesem sprzedażowym i przeprowadzić wygenerowane leady do decyzji zakupowej. Ponadto metoda lead nurturing to jedna z głównych metod wykorzystania systemu marketing automation do zwiększania ilości potencjalnych klientów. System ten jako system zarządzania relacjami z klientem ma możliwość reagowania w czasie rzeczywistym. W artykule będzie przedstawiony praktyczny przykład tego, jak technologia ta warunkuje uzyskanie lepszych wyników w marketingu.
System of marketing is holistic instrument of advancement of operation of marketing automation and sale. The aim of this article is presentation of task of MA system which can take over control over process of sales. This system as system of management of CRM has capability of reaction with client in real time rates. Practical example will be presented as technology stipulate in article in marketing obtainment of better result.
Journal
Year
Volume
Pages
200-206
Physical description
Contributors
author
- Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu
References
- Błażewicz G., Piechota B. (2013), Automatyzacja marketingu [w:] J. Królewski, P. Sala (red.), E-Marketing. Współczesne trendy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Morawski P. (2014), Marketing w handlu elektronicznym e-coommerce [w:] J. Otto, Ł. Sułkowski (red.), Metody zarządzania marketingowego, Difin, Warszawa.
- Szmaja M., Nowak L. (2013), Marketing automation [w:] M. Cichoń i in. (red.), Biblia e-biznesu, One Press, Helion.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2083-8611
YADDA identifier
bwmeta1.element.cejsh-cafd4a86-3a79-40ed-bb95-e70d8ca70633