PL EN


2017 | 566(1) | 45-55
Article title

Związek metaforycznego i literalnego opisu stosunku uczniów do nauki szkolnej

Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Artykuł poświęcony jest zagadnieniu związku opisu wybranego przedmiotu wykonanego dosłownie z opisem dokonanym za pomocą metafor i analogii. Stosunek gimnazjalistów do edukacji szkolnej został wybrany jako temat badań. Dokonano porównania między zoperacjonalizowanymi obszarami motywacji do nauki a lękiem szkolnym z wymiarami funkcjonowania wyrażonymi analogiami: Zrównoważony rozwój - Niepokój, Aktywność - Pasywność, Współdziałanie - Konkurencja, Otwartość na doświadczenie - Konwencjonalność, Sumienność - Impulsywność.
Keywords
Year
Volume
Pages
45-55
Physical description
Dates
published
2018-09-09
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ceon.element-efdc8270-2dcd-3ab2-bd42-924de7993aec
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.