PL EN


2016 | 2(240) | 176-184
Article title

Six waves of outdoor education and still in a state of confusion: Dominant thinking and category mistakes

Authors
Title variants
Languages of publication
EN
Abstracts
PL
W niniejszej pracy badaniu poddano niektóre z dominujących sposobów myślenia o outdoor education w Wielkiej Brytanii oraz przedstawiono sugestie, że myślenie takie może być ograniczone i obejmuje kilka kategorii błędów. Owe ograniczenia i błędy są częściowo wynikiem nieprecyzyjnego aparatu pojęciowego, a także zmian w polityce państwa, w kontekście polityczno-społecznym. Innymi słowy, outdoor education, historycznie było nastawione zbyt pragmatycznie i w efekcie doprowadziło to do bałaganu w badaniach oraz rozumieniu outdoor education.
Year
Issue
Pages
176-184
Physical description
Contributors
author
  • Pensylvania State Universsity
  • The University of Edinburgh
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-041c7fc8-b398-4f33-98c5-4f0fb0c3d4c1
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.