PL EN


Journal
2017 | 1(10) | 291-302
Article title

Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego

Selected contents from this journal
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Recenzja
Keywords
Journal
Year
Issue
Pages
291-302
Physical description
Dates
published
2017
Contributors
  • Uniwersytet Szczeciński
References
  • Celej, P. (6 października 2015). Fenomen „Wiedźmina” trwa i trwa, i trwa… Tak za granicą wykorzystują polski towar eksportowy. Online: <http://natemat.pl/156921,fenomen-wiedzmina-trwa-chinczycy-podrabiaja-inni-pisza-o-geralcie>. Data dostępu: 10 marca 2017.
  • Kluska, B. (2008). Dawno temu w grach. Czas pionierów – szkice z historii gier komputerowych. Łódź: Orka.
  • Prajzner, K. (2009). Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2080-4555
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-057d47b9-1217-46ec-b465-1eca0e41fcf4
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.