PL EN


2013 | 4 | 1 | 39-44
Article title

Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH

Content
Title variants
EN
Motives for undertaking studies on Education in Technology and Computer Science in AGH University of Science and Technology
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak i motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.
EN
The results of the research on motives for undertaking studies on Education in Technology and Computer Science in AGH UST were presented at this article. Different aspects connected with choice of studies were discussed, among others time of making decision, used sources of information, motives by which candidates were guided choosing the university and field of study.
Year
Volume
4
Issue
1
Pages
39-44
Physical description
Dates
published
2013
Contributors
References
  • Bugiel J., Haber L., Kosoń W. (1974), Wybrane zagadnienia adaptacji studentów do środowiska uczelni technicznej, Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica, Kraków.
  • Bugiel J., Haber L. (1994), Kim są studenci uczelni technicznej, Kraków.
  • Bugiel J. (1996), Psychospołeczne determinanty podjęcia studiów w uczelni technicznej [w:] Pierwszy rok studiów w uczelni technicznej, red. J. Bugiel, Kraków.
  • Malec M., Lis R., Barszcz M. (2011), Źródła informacji o studiach na wydziale Podstaw Techniki
  • Politechniki Lubelskiej i motywy ich podjęcia w percepcji studentów, „Postępy Nauki i Techniki”, nr 10.
  • Pilecka B. (1996), Identyfikacja z wybranym kierunkiem studiów w opinii badanych [w:] Pierwszy rok studiów w uczelni technicznej, red. J. Bugiel, Kraków.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2080-9069
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-27ad8bcb-8089-4fb0-a3f1-2738fba744cb
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.