PL EN


2013 | 1 | 2 | 505-519
Article title

Kompetencje interpersonalne pośrednika na rynku ubezpieczeniowym

Content
Title variants
EN
The Agent’s Interpersonal Competence on the Insurance Market
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Celem opracowania jest identyfikacja i charakterystyka najważniejszych kompetencji interpersonalnych w działalności usługowej powiązanej z polskim rynkiem ubezpieczeń. Podejmowana będzie próba odpowiedzi na pytanie czy istnieje pewien uniwersalny zestaw kompetencji interpersonalnych niezbędny w pracy zawodów związanych z branżą ubezpieczeniową, oraz czy może jedne kompetencje wymagane są w wyższym stopniu niż inne, oraz czy zestaw ten jest różny w stosunku do agentów prowadzących własną działalność gospodarczą, ich pracowników zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń oraz menagerów w firmach ubezpieczeniowych.
Year
Volume
1
Issue
2
Pages
505-519
Physical description
Contributors
References
  • Johnson D. (1985), Umiejętności interpersonalne i samorealizacja, PTP, Warszawa
  • Kożusznik B. (red.) (1994), Psychologia w pracy menedżera, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice
  • Najmniej stresujące zawody 2010, http://www.rynekpracy.pl/rankingi.php, dostęp dnia 09.01.2013
  • Słownik wyrazów obcych, http://www.gc.com.pl/1047874374.html, dostęp dnia 09.01.2013
  • Słownik wyrazów obcych, http://www.wsipnet.pl/oswiata/os_slownik.php?literka=K&haslo=82, dostęp dnia 09.01.2013
  • Šmid W. (2000), Leksykon menedżera –słownik angielsko polski, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków
  • Szałkowski A. (red.) (2006), Podstawy zarządzania personelem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-4a55daef-ca0a-4d27-88f5-061b13cffcd2
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.