PL EN


2012 | 3 | 2 | 209-211
Article title

Tablet in teaching physics

Content
Title variants
PL
Tablet w nauczaniu fizyki
Languages of publication
EN PL
Abstracts
EN
Posts define tablet and deal with issues of educational programs for this device. Because this is a new tool used in teaching, outlines its advantages and possible pitfalls.
PL
W artykule zajęto się zagadnieniami związanymi z koniecznością określenia roli i miejsca tabletu w procesie dydaktycznym. Jest on nowym urządzeniem znajdującym zastosowanie w nauczaniu, posiada zalety, ale i potencjalne pułapki.
Keywords
Year
Volume
3
Issue
2
Pages
209-211
Physical description
Dates
published
2012
Contributors
References
  • Firtman M. FIRT (2012), Mobile HTML5: Trying to understand HTML5 compatibility on mobile and tablet browsers [online]. 2012 [cit. 2012-04-29]. Avaible from: http://mobilehtml5.org/
  • The New Media Consortium (2012), Educause Learning Initiative. Horizon Report 2012. Avaible from: http://net.educause.edu/ir/library/pdf/HR2012.pdf/
  • Höfer G. ZČU (2005), Výuka fyziky v širších souvislostech – názory žáků: Výzkumná zpráva o výsledcích dotazníkového šetření [online]. 2005 [cit. 2012-04-29]. Avaible from: http://kdf.mff.cuni.cz/vyzkum/materialy/vyuka_fyziky_v_sirsich_souvislostech.pdf
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
2080-9069
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-e2719084-f977-462e-a934-97a0c8344279
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.