PL EN


2019 | 8 | 1 | 34-42
Article title

Relacja mistrz – uczeń w nauce współczesnej – kontekst kulturowy

Authors
Content
Title variants
EN
The Master – Disciple Relationship in Contemporary Science – Cultural Context
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
The article discusses the problem of the master – disciple relationship and its presence in modern science in the context of two models: an objective model of cognition and a constructivist model of cognition.
PL
W artykule podjęto problem relacji mistrz – uczeń i jej obecności we współczesnej nauce w ramach dwóch jej modeli: Obiektywistycznego Modelu Poznania i Konstruktywistycznego Modelu Poznania.
Year
Volume
8
Issue
1
Pages
34-42
Physical description
Dates
published
2019-06-30
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ojs-doi-10_18778_2450-4491_08_04
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.