PL
Współcześnie podstawowym miejscem komunikacji jest oczywiście Internet, który stał się niezwykle popularną przestrzenią społeczną, umożliwiającą użytkownikom zaspokajanie różnorodnych potrzeb. Dzięki cyberprzestrzeni możliwe jest wymienianie między sobą tekstów, obrazów, filmów, symboli, itp. w dowolnym miejscu i czasie. Z tych zupełnie nowych form komunikowania się z potencjalnym odbiorcą korzystają, naturalnie, firmy budując jednocześnie swój wizerunek. Zaufanie i przekonanie odbiorcy do marki, może zagwarantować pozytywna, szczera, autentyczna opinia i dobry wizerunek firmy. To właśnie budowana świadomość, oparta na wiarygodnych informacjach, zapewnia zainteresowanemu poczucie bezpieczeństwa i przeświadczenie o prawidłowym wyborze. Skuteczna komunikacja między przedsiębiorstwem a odbiorcą to warunek, który należy spełnić, aby zyskać zaufanie potencjalnego klienta.
EN
Nowadays, the basic place of communication is of course the Internet, which has become an extremely popular social space, enabling users to meet various needs. Thanks to cyberspace, it is possible to exchange texts, images, films, symbols, etc. anywhere, anytime. These completely new forms of communication with a potential recipient are eagerly used by companies while building their image. Convinced trust in the brand can be guaranteed by a positive, honest, authentic opinion and a good image of the company. Awareness built on reliable information provides a person with a sense of security and conviction of making the right choice. Effective communication between the company and the customer is a condition that must be met in order to gain the trust of a potential client.